Skip to content

Cele 5 ingrediente de baza pentru a va asigura un real succes in conferintele virtuale

Suntem in plina criza, asa ca nu avem vreme de introducere sau stereotipuri si venim in intampinarea managerilor de proiecte care au de surmontat nu numai reticenta partenerilor si a grupurilor tinta din proiectele in derulare ci si stresul dat de distantarea sociala pe care cu totii o experimentam atunci cand trebuie sa se organizeze intalniri virtuale. Asadar, venim cu 5 ingrediente pe care noi le credem de folos in aceste circumstantele date pentru organizarea  conferintelor in mod virtual:

  1. Informarea continua a audientei privind organizarea evenimentului prin stabilirea unui calendar cu mailuri suport in vederea acomodarii participantilor cu platforma ce se va utiliza
  2. Transmiterea unor stiri de ultima ora cu privire la topica ce se va adresa, cu mentionarea autorilor si citarea surselor pentru o documentare mai amanuntita pentru participanti
  3. Pastrarea angajamentului si dorintei de participare a participantilor prin lansarea unor provocari ce tin de topica sau de activitati relationate (concursuri, plasarea unor vouchere partener, etc.)
  4. Informare in dinamica a agendei si daca este posibil cresterea actractivitatii evenimentului prin pre-inregistrari ale invitatilor pentru participanti
  5. Cresterea increderii data co-echipierilor care interfereaza cu participantii, cresterea autoritatii incredintantate asa incat sa creasca implicarea acestora in tot ce intreprind.

Sunt multe alte sfaturi pentru diferite tipuri de eveimente, insa cel mai important pentru managerul de evenimente este sa se organizeze cat mai bine pentru aceste activitati si sa pastreze audienta cat mai informata, aproape de topica si astfel angajata in participarea promisa prin inscriere.

Cum gestionam eventul online? (continuare)

Toate cele bune si mergem impreuna!