Skip to content

O noua stategie

De curand am recitit o carte fascinanta despre pionieri si deschizatori de drumuri, inovatori si vizionari care au propus liderilor de business o noua abordare. Cei doi autori aveau in 2015 cam toate ingredientele si efectele pe termen scurt si lung ale crizei financiare anterioare din 2007-2008 si puteau vedea clar ca abordarile clasice nu au functionat asa incat au propus o stratefie diferita – stategia oceanului albastru care se centreaza pe abordarea produselor si serviciilor din perspectiva consumatorilor. Este cat se poate de actuala si aplicabila in conditiile actualei crize medicale ce va fi urmata si de o criza economica si mai profunda, iar implicatiile vor fi si mai mari si se vor intinde pe o perioada si mai mare. Ca atare va invit la o lectura cat se poate de placuta, cu abordari si instrumente de lucru foarte clar prezentate de catre autori si unde veti gasi cu siguranta idei si informatii utile pentru afacerile voastre.

Haideti sa facem concurenta irelevanta!